Reklama drukowana

Katalog reklamowy

Katalog reklamowy to już wyższa półka wydawnictwa marketingowego docierająca zwykle do wąskiego grona zainteresowanych odbiorców – kontrahentów, partnerów, hurtowników czy też prywatnych konsumentów. Kilkudziesięcio a nawet kilkuset stronicowy tematycznie uporządkowany materiał reklamowy oprawiony w twardą okładkę robi duże wrażenie zwłaszcza gdy w pięknej książkowej oprawie odnajdziemy np. nowe nieodkryte miejsca blisko nas, które warto zobaczyć, zwiedzić lub odkryć na nowo.
Katalog reklamowy może stanowić stałą roczną ofertę cenową produktów/usług (hurtową) dla pośredników/partnerów biznesowych w danej branży. Katalog reklamowy może też dostarczać informacje tematyczne adekwatne tylko w wybranym sezonie bądź okresie czasu (np. katalog mody na sezon wiosna/lato 2014; katalog wycieczkowy na lato 2013; katalog kosmetyków styczeń/luty 2011, katalog w formie przewodnika turystycznego lub albumu miejscowego na rok 2012 itd).Coraz częstszą praktyką oprócz wysyłania na pocztę e-mail newsletterów ofertowych staje się również dostarczanie ze stałą częstotliwością zaadresowanych imiennie katalogów ofertowych do domu/firmy Klienta za pośrednictwem poczty. Takie traktowanie Klienta jest wyrazem najwyższego szacunku, co wzbudza zaufanie i rodzi potrzeby zakupowe. Jak mówi przysłowie: „Czego oczy nie widzą tego sercu nie żal” stała się hasłem przewodnim katalogów wysyłkowych. Oferta zazwyczaj dobierana jest w ten sposób, by każdy adresat katalogu mógł zamówić coś na swoją kieszeń, bez wyraźnego nadszarpnięcia budżetu i z satysfakcją, że dokonał korzystnego zakupu.

Related posts